Vacature

Financieel Administratief Medewerker

FUNCTIEOMSCHRIJVING

Wat ga je doen?

Ben jij een zorgvuldige, zelfstandige allround financiële professional die energie krijgt van structuur, overzicht en automatisering?  Ben je toe aan een volgende stap in je loopbaan en als verantwoordelijke voor de debiteuren- en salarisadministratie te werken in een omgeving die inzet op cultuur, inclusie en duurzaamheid? Dan is dit een mooie kans voor jou.

 

Je maakt deel uit van het team Bedrijfsvoering met als leidinggevende Hoofd bedrijfsvoering. Jouw collega’s bestaan uit de afdelingen financiën, P&O, development en het secretariaat. De afdeling Financiën bestaat uit een Coördinator Financiën en twee Financieel Administratieve Medewerkers, die deeltijd werken. Als allround financieel administratief medewerker ben je zelfstandig aan het werk en voer je de volgende werkzaamheden uit:

  • Je bent verantwoordelijk voor het debiteurenbeheer en de volledige facturatie.
  • Je controleert en verwerkt zelfstandig de maandelijkse salarisverwerking (Polaris).
  • Je werkt nauw samen met de Coördinator Financiën en vervangt hem bij afwezigheid.
  • Je voert dagelijkse controles uit op de financiële administratie in VismaNet.
  • Je denkt mee over het optimaliseren van processen en systemen.
  • Je wordt aangestuurd door de Coördinator Financiën en werkt hiërarchisch onder de Adjunct-directeur. 

 

Over Stadsschouwburg

Stadsschouwburg Utrecht is hét bruisende theaterhart van Utrecht en omstreken. We presenteren een breed aanbod van nationale en internationale voorstellingen in alle genres. Ook organiseren we bijzondere projecten, vaak in samenwerking met andere Utrechtse podia, festivals en gezelschappen. Daarnaast bieden we ons monumentale gebouw aan voor verhuringen.   

 

Solliciteer voor deze functie

Wat breng jij mee? 

  • Minimaal mbo-4 werk- en denkniveau, bij voorkeur in een financiële richting.
  • Je hebt kennis van diverse applicaties, waaronder een financiële applicatie en Excel.
  • Ervaring met (of de bereidheid om je te verdiepen in) salarisverwerking en HR-systemen (zoals Polaris)
  • Je houdt van zelfstandig werken en bent gelijktijdig ook bereid om afwisselend en in nauwe samenwerking met de Coördinator Financiën de dagelijkse controle van de administratie te doen. 
  • Je hebt een gestructureerde manier van werken en plezier in zelfstandig en samen werken.
  • We zoeken iemand die idealiter 3 dagen per week beschikbaar is, maar 2 dagen is ook bespreekbaar.

 

Wat bieden wij jou?

Wij bieden een veelzijdige financiële functie op een leuke werkplek met hechte collega’s en een klein team. We streven op iedere afdeling naar verscheidenheid en de ruimte om jezelf te zijn.  Er is ruimte om, te leren en te groeien. Wij bieden een inspirerende werkplek waarin je bijdraagt aan een inclusieve podiumkunstenwereld. Heb je in een andere sector gewerkt, dan is dat voor ons geen enkel probleem en willen we jou uitnodigen om toch te solliciteren. 

Je krijgt een contract voor 1 jaar, met de intentie tot verlenging in een vast dienstverband bij wederzijdse tevredenheid. Onze arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO Nederlandse Podia met een salaris afhankelijk van competenties en ervaring, in schaal 6 van de CAO Nederlandse Podia (min. € 2707,12  en max. €3664,68 bij 36 uur). Je ontvangt minimaal 25 vakantiedagen per jaar. Daarnaast voegen we de uren van nationale feestdagen toe aan je verlofsaldo. Zo heb je de vrijheid om zelf te kiezen op welke dagen je vrij neemt – bijvoorbeeld op feestdagen die voor jou belangrijk zijn. 

Daarnaast zijn er aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals:

  • Een reiskostenregeling
  • Een fietsenplan
  • Iedereen krijgt bij ons gelijke kansen om te groeien en zich te ontwikkelen.
  • Wij bieden gelijke toegang tot opleidingen en persoonlijke ontwikkeling.
  • Je kunt veel voorstellingen gratis bezoeken en je mag daarbij iemand meenemen.

Sollicitatieprocedure

Solliciteer via het formulier. Laat vooral je CV ook achter, zodat we beter kunnen kijken of deze functie goed bij jou aansluit. De startdatum is op 1 juli 2025. 

 

Staat jouw droombaan hier niet bij?

Het is zeker niet gek als jouw droombaan hier niet bijstaat. Wij hebben namelijk duizenden vacatures openstaan bij onze inclusieve opdrachtgevers. Neem contact met ons op, zodat we op zoek kunnen gaan naar jouw droombaan.

Neem contact op met onze Recruiter Lisanne.

Over Ctalents 

Ctalents is dé detacheerder voor professionals met autisme, een visuele- (slechtziend of blind) en/of auditieve beperking (slechthorend of doof) en begeleid hen naar MBO, HBO of WO banen. Dit doen we op een innovatieve manier in samenwerking met grote partners. 

Wij vinden dat een inclusieve maatschappij geen luxe is, maar een absolute must die zo snel mogelijk normaal moet worden. Roepen vanaf de zijlijn is simpelweg niet genoeg. Daarom staat Ctalents voor concrete kansen, goed werkgeverschap en bovenal de ontwikkeling van iedereen die bij ons werkt! Echte kansen, voor echt talent met duurzaam resultaat. 

Word jij onze nieuwe topper? Solliciteer dan direct via de website! Of wil je nog iets meer weten over wat werken bij Ctalents inhoudt? Neem dan contact op met onze Recruiter Lisanne via lisanne@ctalents.nl of neem contact op via WhatsApp. 

Aanmelden bij Ctalents